از دست دلم























♥عاشق دیوونه♥

لحظه رفتنت جلو چشامه

دوباره دلم برات تنگ شده

گفتی میخوای بری

گفتی عاشق یکی دیگه شدی

خندیدم ...

گفتم اشکالی نداره

منم زیاد بهت وابسته نبودم

اما...

اما اینا رو گفتم ناراحت نشی

واسه اینکه با خیال راحت بری

نخواستم دلتو غصه بگیره

وقتی رفتی گریه کردم

نمی تونستم جلو راه تو بگیرم

دروغ گفتم لعنتـــــی

دوست داشتم

دوست دارم

تو هیچی نمیدونی...

دلم برات تنگ شده

از دست دلم...

دلم... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,ساعت 20:20 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com